تبلیغات در سایت ما

jacobz

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 2
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 800
  • بازدید کلی : 3384
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.116.73.165
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 5
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 5
    بازدید ماه : 240
    بازدید کل : 3384
    تعداد مطالب : 37
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1

    دانلود قالب سایت

    دانلود قالب سایت

    طراحی وب سایت با استفاده از قالب آماده سایت ممکن است معایبی نیز داشته باشد. زیرا اگر به خوبی وب سایت خود را سئو و بهینه سازی نکنید، نتیجه مطلوب را دریافت نخواهید کرد. رایگان بودن همیشه خوب نیست و ممکن است در طول زمان هزینه های بیشتری را برای شما داشته باشد. قالب سایت شخصی رایگان یکی از قالب های پر طرفدار بین مخاطب های قالب آماده سایت است. قالب سایت رایگان و دانلود قالب سایت رایگان html را می توانید به راحتی از سایت های معتبر دانلود کنید.قالب سایت فروشگاهی html، قالب سایت فروشگاهی رایگان، خرید قالب قالب آماده سایت، قالب سایت فروشگاهی و خرید قالب فروشگاهی وردپرس را می توانید از سایت معتبر parspsd(پارس پی اس دی) دانلود و خریداری کنید.

    دانلود قالب سایت

    فروشگاه ، یک قالب بسیار شیک و زیبا برای ایجاد و کار روی یک فروشگاه کوچک ، مناسب تمرین پروژه های مبتدی طراحی و برنامه نویسی وب . قالب های فروشگاه یکی از محبوب ترین قالب های وب سایت می باشد . فروشگاه های اینترنتی در حال حاضر یکی از دسته وب سایت های مورد توجه مخاطبان است و خواهد بود . خرید آنلاین محصولات مزایای بسیار زیادی برای کاربران دارد . زمانی که محصولات بصورت فیزیکی خریداری می شدند محدودیت های بسیاری داشتند که عدم دسترسی به محصولات مختلف ، گشت و گذار های خسته کننده و عدم اطلاع از قیمت های ارائه شده از جمله این مشکلات بودند .

     

    قالب دانلودی برای چه کسانی مناسب است؟

    به عنوان فریلنسر، کارآفرین و هر حرفه ای که در دنیای دیجیتال داشته باشید، حتما چیزی برای ارائه یا فروش خواهید داشت. مثلا به عنوان نویسنده ممکن است بخواهید فایل کتابی را برای دانلود در وبسایت خود قرار دهید یا اگر طراح گرافیک باشید، می توانید طراحی های خود را به صورت آنلاین فروخته و درآمد خود را افزایش دهید. حالا به جای آن که به سایت های شخص ثالث برای فروش متکی باشید، می توانید سایت دانلودی خود را ساخته و فایل های خود را برای دانلود و یا فروش در آن قرار دهید.

     

    ویژگی های قالب رایگان html

    زمانی که از فروشگاه های اینترنتی خرید می کنید محدودیت زمانی و مکانی برای شما معنی ندارد و می توانید بدون حتی کوچکترین جابجایی از پای سیستم یا لپ تاپ خود محصولات مورد نظر را یافته و خریداری نمائید . به همین دلیل فروشگاه های اینترنتی هرروز بیشتر از قبل در حال توسعه هستند و هنوز هم همه روزه فروشگاه های جدیدی شروع به فعالیت می کنند . این قالب برای تمرین پروژه های کوچک برنامه نویسی بسیار مناسب است چرا که صفحات آن برای ساخت فروشگاه های بسیار بزرگ کامل نیست . صفحات ارائه شده داخل قالب شامل :

    • صفحه اصلی فروشگاه با طراحی بسیاز جذاب شامل اسلایدر محصولات و دسته بندی ها ، بنر ها ، پیشنهاد ویژه و …
    • صفحه سینگل محصولات ( نمایش جزئیات کامل هر محصول )
    • صفحه اخبار و نمایش تمام مطالب بخش وبلاگ سایت
    • صفحه دسته بندی و برچسب مطالب
    • صفحه 404
    • یک صفحه خالی برای توسعه محتوای بیشتر در قالب

    در کنار این صفحات ، برای جذابیت و ارائه وجه مناسب به قالب ، پلاگین های جی کوئری سبک و البته مناسبی هم داخل قالب قرار گرفته است که می توان این افزونه ها را با توجه به نوع کاربری قالب های مختلف استفاده کرد . پلاگین های ارائه شده در داخل این قالب تماما برای راه اندازی و کدنویسی یک وب سایت فروشگاهی کافی هستند و می توانید نحوه استفاده از پلاگین های جی کوئری را نیز در این قالب و توسط کدهای ارائه شده در داخل آن یاد بگیرید . این پلاگین ها شامل :

    • Bootstrap ( فریم ورک رسپانسیو Css جهت واکنشگرایی قالب در تمامی دستگاه ها )
    • OwlCarousel ( یکی از محبوب ترین و جذاب ترین پلاگین های اسلایدر با قابلیت رسپانسیو و خاصیت لمسی )
    • Fancybox ( کتابخانه محبوب جی کوئری برای نمایش تصاویر به صورت لایت باکس و حرفه‌ای برای گالری محصولات )
    • FontAwesome ( کتابخانه فونت آیکون های زیبا برای جذابیت بیشتر قالب )
    • jQuery Simple Timer ( پلاگین شمارش معکوس جی کوئری که برای پشنهادات شگفت انگیز استفاده شده است )
    • ElevateZoom ( پلاگین محبوب جی کوئری جهت زوم روی تصاویر که در همه وب سایت های فروشگاهی باید وجود داشته باشد )

    دانلود قالب سایت

    نمی توان گفت که تمام صفحات این قالب برای ساخت یک فروشگاه کافی هستند اما برای افراد مبتدی بسیار مناسب است تا با نحوه کد نویسی این قالب ها و همچنین استفاده از پلاگین های مخصوص فروشگاه بهره ببرند . در قالب رایگان html – فروشگاه سعی بر این شده است تا صفحات اصلی داخل آن قرار داده شود اما حقیقتا بسیاری از صفحات آن کم هستند که علت آن هم در بالا ذکر شده است . صفحات خالی هم در داخل قالب موجود است و استفاده کننده از قالب می تواند به راحتی تمام صفحات آن را توسعه دهد .

    همچنین صفحه سینگل محصولات هم با طراحی بسیار زیبا به همراه کتابخانه های لایت باکس گالری و زوم ، و محصولات مرتبط و ویژگی های محصول که تماما می تواند توسط برنامه نویس قالب تکمیل شود . در صفحه اصلی قالب یک بخش اصلی برای اسلایدر محصولات و در پایین همین بخش ، قسمتی به عنوان پشنهاد ویژه با تایمر شگفت انگیز قرار دارد .

    محصولات داخل صفحه اصلی در اسلایدر های Owl قرار دارند . همچنین در بخش پایین تر اسلایدر محصول ، بنر های تبلغاتی یا دسته بندی قرار دارند که می توانند تغییر کنند و به دلخواه تنظیم شوند . همچنین در بخش پایین قالب و قبل از فوتر سایت ، بخشی تحت عنوان دسته بندی های خاص در قالب تب بندی قرار دارند که می توان برای تمامی دسته بندی ها در قالب تب بندی در شکلی سازمان دهی شده محصولات را نشان داد .

     

    قالب آماده وبسایت چه کاربردی دارد؟

    حتما می دانید طراحی و کدنویسی وبسایت ها امری زمان گیر و پیچیده است. همچنین پیاده سازی اصولی سایت با در نظر گرفتن استاندارد های کد نویسی معمولا یکی از بزرگترین چالش ها می باشد. قالب های آماده به شما کمک می کند تا بدون اینکه زمان خودتان را برای فرانت اند سایت خود صرف کنید، از کدهای آماده بهره بگیرید تا فرآیند توسعه نرم افزار برایتان لذت بخش و سریع تر باشد. برای مثال قالب های آماده پنل ادمین به شما کمک می کند کنترل پنل مدیریتی وب سایت تان را سریع تر راه اندازی کنید.

     

    قالب سایت دانلود وردپرس

    با استفاده از قالب دانلودی وردپرس می توانید هر آنچه برای فروش دارید را ارائه دهید. به عنوان مثال: می توانید فایل یک کتاب را برای دانلود در سایت خود قرار دهید. می توانید موزیک برای دانلود قرار دهید، می توانید ازاین قالب ها برای فروش فیلم استفاده کنید، همچنین می توانید برای فروش انواع نرم افزار، کتاب، فایل و … استفاده نمائید.

    قالب دانلودی وردپرس به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید هر نوع فایلی را برای فروش در اختیار مشتری قرار دهید به این گونه که مشتری می تواند فایل های شما را دانلود نماید. پس برای فروش هر نوع فایلی از قبیل: نرم افزار، فیلم و سریال، کتاب، موزیک و… شما تنها نیاز به وردپرس دارید که بتوانید پوسته دانلود را روی وردپرس پیاده سازی کنید. امروزه کسب و کارهایی که برپایه دانلود طراحی می شوند از یک درآمد بسیار مطلوبی برخوردار هستند. چرا که آنها می توانند با جذب ترافیک بیشتر، از راه تبلیغات و فروش فایل به یک درآمد متعادل و بالا دست پیدا نمایند.

     

    دانلود و خرید قالب HTML

    قالب HTML قالبی است که به شما کمک می‎کند تا بتوانید فرانت اند صفحات سایت خود را به راحتی و به صورت ریسپانسیو آماده سازی کنید. این صفحات شامل صفحه در دست ساخت، صفحه ارور یا خطای 404، صفحه فرود یا لندینگ پیج، صفحه پروفایل کاربری مخاطب، صفحه تماس با ما، صفحه ایمیل، صفحه گالری، صفحه محصولات، صفحه تعرفه قیمت و صفحه سبد خرید می‌شود. این نوع قالب به شما در جهت افزایش جذابیت سایت، کمک می‌کند.

    دانلود قالب سایت

    تفاوت قالب رایگان با حرفه‌ای

    تفاوت قالب رایگان و حرفه‌ای وردپرس در بسیاری از موارد ویژگی‌ها و امکانات آن‌هاست. در زیر به برخی از تفاوت‌های اصلی بین این دو نوع قالب پرداخته شده است:

    طراحی و ظاهر: قالب‌های حرفه‌ای وردپرس برای طراحی و توسعه وب سایت‌های پیشرفته و با کیفیت بیشتری طراحی شده‌اند. طراحی و ظاهر این قالب‌ها نیز بهینه‌تر و زیباتر است.

    امکانات و قابلیت‌ها: قالب‌های حرفه‌ای وردپرس اغلب دارای قابلیت‌ها و امکانات بیشتری نسبت به قالب‌های رایگان هستند. این قابلیت‌ها شامل سفارشی‌سازی و افزونه‌های بیشتر، نمایش‌های ویژه، صفحات و بخش‌های خاص، امکانات SEO و غیره هستند.

    پشتیبانی: قالب‌های حرفه‌ای وردپرس اغلب دارای پشتیبانی بهتر و حرفه‌ای‌تر هستند. این پشتیبانی شامل ارائه دسترسی به نسخه‌های به‌روزرسانی شده وردپرس و پلاگین‌های مختلف، رفع اشکالات و آموزش‌های بهتر برای کاربران است.

    کارایی و سرعت: قالب‌های حرفه‌ای وردپرس اغلب دارای کد بهینه‌تر و به روزتری هستند که باعث بهبود کارایی و سرعت بارگذاری وب سایت می‌شود.

    هزینه: قالب‌های حرفه‌ای وردپرس اغلب هزینه بیشتری نسبت به قالب‌های رایگان دارند. اما با توجه به امکانات و ویژگی‌های بیشتر، این هزینه قابل قبول است.

    این است که انتخاب قالب وردپرس باید با توجه به نیاز و میزان سرمایه‌گذاری شما صورت گیرد. اگر شما به دنبال طراحی یک وب سایت ساده و معمولی هستید و می‌خواهید هزینه‌ی کمتری صرف کنید، قالب‌های رایگان وردپرس می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. اما اگر شما به دنبال طراحی یک وب سایت پیشرفته، با امکانات و قابلیت‌های بیشتر هستید، قالب‌های حرفه‌ای وردپرس می‌توانند گزینه‌ی مناسبی باشند. به طور کلی، هر دو نوع قالب رایگان و حرفه‌ای وردپرس می‌توانند برای طراحی وب سایت‌های با کیفیت و موفق مورد استفاده قرار گیرند. در نهایت، انتخاب قالب مناسب باید با توجه به نیازهای وب سایت و میزان سرمایه‌گذاری شما صورت گیرد. البته اگر می‌خواهید از قالب‌های نال شده وردپرس استفاده کنید، پیشنهاد ما استفاده از قالب‌های رایگان وردپرس هست. چرا که در مخزن وردپرس ثبت شده‌اند و برای سایت شما مشکلات امنیتی ایجاد نخواهند کرد. سایت parspsd نیز دانلود قالب آماده وردپرس، قالب فروشگاهی حرفه ای و قالب فروشگاهی html را دارد.

     

    قالب دانلودی چیست؟

    قالب هایی بر پایه وردپرس هستند که برای ساختن سایت های دانلود، مثلا سایت دانلود کتاب، نرم افزار، فیلم و ... به کار می روند.

     

    آیا می توان در قالب های دانلودی فایل ها را به فروش گذاشت؟

    بله اگر قالب انتخابی شما با افزونه های فروشگاه ساز سازگاری داشته باشد میتوانید لینک دانلود فایل ها را بعد از پرداخت هزینه در دسترس مشتریان قرار دهید.

    ليست صفحات

    تعداد صفحات : 1
    صفحه قبل 1 صفحه بعد
    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان jacobz و آدرس jacobz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به jacobz امتیاز دهید